Символи на упаковці з косметикою
Період використання після відкриття (PAO, Period After Opening)
Цей символ вказує на те, як довго залишатиметься придатним для використання, після його розкриття. Цей термін зазвичай вказується у місяцях – у вигляді числа та літери «М» (місяць).
Символ відкритого полум'я (Open Flame)
Символ вогню говорить про те, що косметика може легко спалахнути - тобто не можна її тримати біля вогню або джерел високих температур.
Краще використовувати до закінчення зазначеного терміну (BBE, Best Before End Date)
Таким символом є кінцева дата використання продукту. Будь-який косметичний засіб, що має термін служби менше 30 місяців, має крім терміну придатності кінцеву дату, яка не залежить від того, чи відкриєте ви упаковку чи ні. Саме таким піщаним годинником вона і позначається (у США це може бути таймер-яйце). Вся косметика, що продається в ЄС, повинна бути маркована значком PAO або BBE. В Америці таких правил немає. Так, виробники косметики в Штатах можуть не вказувати дату закінчення терміну придатності на етикетці косметики, що не дуже зручно для споживачів.
Кролик, що стрибає (Cruelty free)
Продукція із цим символом не тестувалася на тваринах. Крім цього, будь-які компоненти тваринного походження, що містяться в такій косметиці, були отримані етичним шляхом (без вбивства або насильства над тваринами).
Стрічка Мебіуса (Mobius Loop)
Цей значок вказує на те, що тара, в якій знаходиться косметичний продукт, була виготовлена з відходів і підлягає такій же утилізації. Іноді такий символ має ряд букв усередині трикутника або нижче, так вказуються смоли, які використовувалися при виготовленні пластику для того, щоб полегшити його подальшу переробку.
Зелена точка (Green Dot Symbol)
Цей символ, який використовується лише Європі, показує, що компанія, яка виготовила продукт, виплачує певну компенсацію на відновлення навколишнього середовища та утилізацію відходів виробництва. Простіше кажучи, ця піктограма на косметиці не впливає на якість продукту, а говорить лише про відповідальність виробника.
Друк Міністерства сільського господарства США, що підтверджує органічне походження продукту (The USDA Organic Seal)
Цей значок на косметиці говорить про те, що принаймні 95% компонентів, що містяться у цьому засобі є органічними.
Абревіатура NSF (Not safe for)
Розшифровується як "Не безпечно для ...". У цьому вся символі немає нічого небезпечного чи страшного, просто склад продукту відповідає строгим нормам американських регуляторних органів. Оскільки Міністерство сільського господарства США допускає лише 95% органічних компонентів в органічній косметиці, то маркуванням NSF позначаються продукти, що складаються щонайменше з 70% органічних інгредієнтів.
Екосерт (Ecocert)
Ecocert – незалежний європейський орган сертифікації, який першим розробив стандарти для оцінки натуральної та органічної косметики. Підтримує зв'язок з усіма учасниками виробництва косметичних засобів: постачальниками сировини, виробниками, дистриб'юторами, споживачами та науково-дослідними організаціями.
Космебіо (Cosmebio)
Цей символ говорить про натуральне походження засобу та високі стандарти якості його виготовлення.
Читайте вкладиш-інструкцію (Refer to Insert)
Цей значок посилається на додаткову інструкцію, яка знаходиться на аркуші-вкладиші або написана на внутрішній частині упаковки. Зазвичай її розміщують досить у таємних місцях, але тільки тому, що текст великий і не міститься на звичайній етикетці.
Е-марка (E-Mark)
Цей символ використовується в країнах ЄС, літера «е» у нижньому регістрі вказує, що обсяг або вага товару суворо відповідають заявленому на упаковці. Якщо вказано «3 рідкі унції» – там однозначно буде три унції рідини.